czwartek, 24 maja 2012

Maturalnie...

Właśnie sobie uświadomiłam, że nie pokazałam światu kartki, którą zrobiłam dla moje siostry. W tym roku zdawała maturę :)
Proszę tylko wybaczcie zdjęcie, bo niestety światło było do bani... i wyszło ciemno i brzydko... ech... i w sumie to nie wiem do końca kiedy ja to zdjęcie robiłam, że nie ma jeszcze napisu POWODZENIA, no a był... na dole ;)
Miłego oglądania :)
P.S. Wiem, że troszkę Was tu zagląda (ach te statystyki :) ) miło mi będzie jeśli pozostawicie po sobie jakiś ślad. Te krytyczne tez mile widziane - byle konstruktywne ;)



4 komentarze:

  1. Świetna, pomysłowa karteczka, dla maturzystki w sam raz:) Na samym dole dodałabym chyba napis jakiś, ale niekoniecznie;)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. OriBella, napis na zdjeciu zjadlo :) bylo POWODZENIA :)

    OriBella, awona_73 dziękuję za odwiedziny i komentarz :)

    OdpowiedzUsuń