poniedziałek, 8 października 2012

TADAM!

Mam! Mam! Mam! Nawet nie wiecie jak się cieszę! Sama nie umiem robić takich rzeczy, jakoś graficzne rozwiązania w komputerze to nie moja bajka. Bardzo bym chciała i może kiedyś w końcu wybiorę się na kurs, ale tymczasem muszę korzystać z talentu innych. A że to jest talent to nie mam żadnych wątpliwości :)
Ale nie będę już Was trzymać dłużej w napięciu - potrzebne mi było logo, takie żeby podpisywać swoje prace... żeby nadawało się do wklejenia na zdjęcie i do wyrukowania, żeby przykleić np. na przepiśniku z tyłu... bo do tej pory pisałam ręcznie i wyglądało to dość nieprofesjonalnie. I udąło się! Dzięki dobrej duszy, która pomimo zabiegania i swoich spraw poświęciła swój czas i stworzyła takie to cudo....

Pani Jolu! Jest Pani wielka! Cudowna! Wspaniała! Jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz